ERASMUS+
Следећи линк вас води до фејсбук групе која прати сва дешавања везана за Ерасмус пројекат наше школе:
https://www.facebook.com/groups/518038240183191
РАСПОРЕД ЗВОЊЕЊА
КАЛЕНДАР РАДА
ИНФОРМАТОР О РАДУ ШКОЛЕ
РАСПОРЕДИ ЧАСОВА
ШКОЛСКЕ НОВИНЕ
Контакт
Основна школа "Вук Караџић"
Школска 1
21420 Бач
Телефони:
Секретар:021/6071-207
Директор:021/6071-224; 064/8511901
E-mail:
Фејсбук страница:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009980982661
Школска 1
21420 Бач
Телефони:
Секретар:021/6071-207
Директор:021/6071-224; 064/8511901
E-mail:
Фејсбук страница:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009980982661
Претрага
Администрација
2021-22. АКЦИОНИ ПЛАН ШРП
ОСНОВНА ШКОЛА“ВУК КАРАЏИЋ“ БАЧ
АКЦИОНИ ПЛАН
ШКОЛСКОГ РАЗВОЈНОГ ПЛАНА ЗА ШКОЛСКУ 2021/2022. ГОДИНУ
15.СЕПТЕМБАР 2021.
АКЦИОНИ ПЛАН
ШКОЛСКОГ РАЗВОЈНОГ ПЛАНА ЗА ШКОЛСКУ 2021/2022. ГОДИНУ
15.СЕПТЕМБАР 2021.
|
|||
ПРОЈЕКТНА АКТИВНОСТ |
АКТИВНОСТ | НОСИОЦИ | ВРЕМЕ РЕАЛИЗАЦИЈЕ |
Развијање и неговање различитих облика активног учешћа родитеља у животу школе |
Већа партиципација родитеља у рад тимова школе | Координатори тимова и одељењске старешине | Током године |
Спортски дан – заједничка активност родитеља и ученика – у условима усклађеним са тренутном епидемиолошком ситуацијом | Одељењске старешине и наставници физичког васпитања | Недеља школског спорта | |
Учешће родитеља на часовима и у активностима као промотери сопственог занимања или хобија – у условима усклађеним са тренутном епидемиолошком ситуацијом |
Одељењске старешине, предметни наставници | током године | |
Остваривање редовног информисања родитеља о активностима и делатностима школе |
Пројекат „есДневник“ | Чланови Одељењског већа и школски координатори | Током године |
Истицање свих догађања из школског живота путем школског сајта и фејсбук профила | Чланови тима за школски маркетинг, ученици чланови новинарске секције | Током године | |
Уређивање огласне табле за родитеље | Педагог школе , директор | Током године | |
Уређење изложбеног простора школе у центру Бача, а у циљу промовисања активности и промовисању успеха ученика и наставника у школи | Директор, чланови тима за педагошко естетско уређење простора | Септембар и током године | |
2.3. Организовање заједничких активности наставника и ученика чији је циљ јачање осећања припадности школи | Организовање заједничког излета-шетње свих наставника и ученика школе уколико епидемиолошка ситуација дозволи | Април-мај | Наставничко веће |
Организовање заједничке забаве наставника и ученика уколико епидемиолошка ситуација дозволи | мај | Наставничко веће | |
Организовање заједничке хуманитарне активности наставника и ученика „Чепом до осмеха“ | Током године | Одељењске старешине и координатор еколошке секције | |
2.4 Задатак Јавно истицање и промовисање резултата ученика и наставника |
Истицање кроз похваљивање на свечаним приредбама: Дан школе, Светосавска приредба и завршна приредба четвртих и осмих разреда (уколико епидемиолошка ситуација дозволи) | Чланови наставничког већа, педагог и директор школе | Током године |
Јавно похваљивање путем Књиге обавештења која се чита у свим одељењима школе | Педагог и директор школе | Током године | |
Јавно похваљивање постигнутих резултата на сајту и фб профилу школе | Координатор тима за школски маркетинг, директор школе | Током године | |
Израда паноа најуспешнијих ученика и њихових ментора | Педагог и директор школе | Јун | |
Ученици и наставници који су постигли успех на републичким такмичењима награђују се пригодним поклонима | Педагошки колегијум | Крај школске године | |
Награђивање пригодним „Светосавским пригодним пакетићем школског прибора“ ученика из сваког одељења, који су својим понашањем пример другима | Одељењска већа | јануар | |
Организовање превентивних активности у школи које доприносе подизању нивоа безбедности |
Школа редовно пружа информативна и едукативна сазнања ученицима, наставницима и родитељима о насиљу | Одељењске старешине, Тим за заштиту од насиља, злостављања и занемаривања, педагог, секретар, директор школе | У току реализације ШРП |
Развијени су конкретни поступци и инструменти интервенције на насиље са јасном поделом одговорности | Тим за заштиту од насиља, злостављања и занемаривања, педагог, секретар, директор школе | У току реализације ШРП | |
Реализација радионица Вршњачког тима кроз „Форум театар“ | Вршњачки тим, наставници који су прошли обуку за реализацију „Форум театра“, педагог и директор школе | У току реализације ШРП | |
Школа реализује активности и пројекте у вези са превенцијом насиља у сарадњи са другим школама и институцијама у земљи и иностранству | Директор школе, педагог, Тим за заштиту од насиља, злостављања и занемаривања, Вршњачки тим и Ученички парламент | У току реализације ШРП | |
Школа организује стручно усавршавање наставника унутар установе, на тему позитивног васпитног деловања | Тим за стручно усавршавање, педагог, директор | У првој години реализације ШРП |
ЕВАЛУАЦИЈА области - ЕТОС |
||||
ПРОЈЕКТНА АКТИВНОСТ |
КРИТЕРИЈУМ УСПЕХА | ИНСТРУМЕНТИ ЕВАЛУАЦИЈЕ | НОСИОЦИ | ВРЕМЕ РЕАЛИЗАЦИЈЕ |
Развијање и неговање различитих облика активног учешћа родитеља у животу школе |
Повећана партиципација родитеља у раду тимова школе, бар пет родитеља који активно учествују у раду тимова | Записници и евиденција | Координатори тимова и одељењске старешине | Током године |
Реализован „Спортски дан“ – заједничка активност родитеља и ученика | Фотографије, записници и евиденција | Одељењске старешине, наставници физичког васпитања, ученици и родитељи | Пролећна недеља школског спорта, април-мај 2022. године | |
Родитељи учествују на часовима и у активностима као промотери сопственог занимања или хобија, бар пет родитеља | Евиденција у есДневнику | Одељењске старешине, предметни наставници | Полугодишње | |
2.3.1. Организовање заједничких активности наставника и ученика чији је циљ јачање осећања припадности школи | Организована заједничка шетња | Фотографије и евиденција | Наставничко веће, Ђачки парламент | Април/мај |
Организована заједничка забава | Фотографије и евиденција | Наставничко веће, Ђачки парламент | Мај 2022. | |
Сви наставници и ученици учествују у заједничкој акцији „Чепом до осмеха“ | Фотографије и евиденција | Одељењске старешине, Ђачки парламент и координатор еколошке секције и Тима за здравствену и социјалну заштиту | Током школске 2021/2022. године | |
Остваривање редовног информисања родитеља о активностима и делатностима школе |
Школа је активан члан пројекта МПНТР, „есДневник“, који служи као основа за бољу информисаност родитеља (с обзиром да имају приступну шифру родитељи и ученици) | Школа води документацију и евиденцију у есДневнику, а од прошле године родитељи имају могућност информисања на тај начин | Чланови Наставничког већа, одељењске старешине | полугодишње |
Све активности школе и догађања из школског живота објављене су путем школског сајта и фејсбук профила школе | Објаве на сајту и фејсбук профилу школе | Чланови тима за школски маркетинг, ученици чланови новинарске секције | Полугодишња, односно годишња | |
Огласна табла за родитеље је ажурирана са актуелним подацима | Огласна табла за родитеље | Педагог школе , директор | Септембар-јун | |
Оформљен изложбени простор школе у центру Бача, а у циљу промовисања активности и промовисању успеха ученика и наставника у школи | Уређен изложбени простор | Директор, чланови новинарске секције | Септембар -јун | |
Јавно истицање и промовисање резултата ученика и наставника |
На свечаним приредбама: Дан школе, Светосавска приредба и завршна приредба четвртих и осмих разреда, истакнути и похваљени резултати ученика и наставника | Фотографије и евиденција | Чланови наставничког већа, педагог и директор школе | Новембар 2021., јануар 2022., јун 2022. |
Обавештења о похвалама ученика и наставника у којима се истичу њихови резултати у Књизи обавештења, која се чита у свим одељењима школе | Постојање обавештења у Књизи обавештења | Педагог и директор школе | На крају школске 2021/2022. године | |
Постојање објава на сајту и фб профилу школе, које промовишу успех и резултате наставника и ученика | Објаве | Координатор тима за школски маркетинг, директор школе | На крају школске 2021/2022. године | |
Израђен и истакнут пано најуспешнијих ученика и њихових ментора | Пано успеха | Педагог и директор школе | Јун 2022. године | |
Ученици и наставници који су постигли успех на републичким такмичењима награђени су пригодним поклонима | Списак награђених | Педагошки колегијум | Крај школске 2021/2022. године | |
Награђен и јавно похваљен пригодним пакетићем школског прибора, по један ученик из сваког одељења, који је својим понашањем пример другима | Списак награђених, уређен пано у холу школе, записници | Одељењска већа | Јануар – фебруар 2022. године | |
2.6.1. Задатак Организовање превентивних активности у школи које доприносе подизању нивоа безбедности |
Одржана су два предавања, две презентације , једна трибине, на којима су дата информативна и едукативна сазнања ученицима, наставницима и родитељима о насиљу | Евиденција, фотографије и записници | Одељењске старешине, Тим за заштиту од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, педагог, секретар, директор школе | Током школске 2021/2022. године |
Постоје и примењују се постојећи инструменти интервенције на насиље са јасном поделом одговорности | Евиденција и записници | Тим за заштиту од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, педагог, секретар, директор школе | полугодишње | |
Реализоване су две погодне радионице Вршњачког тима кроз „Форум театар“ | Евиденција, записници | Вршњачки тим, наставници који су прошли обуку за реализацију „Форум театра“, педагог и директор школе | полугодишње | |
Школа је укључена и реализовала је активности и пројекте у вези са превенцијом насиља у сарадњи са другим школама и институцијама у земљи и иностранству, у бар један пројекат | Фотографије, евиденције и записници | Директор школе, педагог, Тим за заштиту од насиља, злостављања и занемаривања, Вршњачки тим и Ученички парламент | Током школске 2021/2022. године | |
Организовано је стручно усавршавање наставника на Наставничком већу, на тему позитивног васпитног деловања | Фотографије, евиденција и записници | Тим за стручно усавршавање, педагог, директор | Прво полугодиште школске 2021/2022. године |
2. Област: НАСТАВА И УЧЕЊЕ |
|||
ПРОЈЕКТНА АКТИВНОСТ |
АКТИВНОСТ | НОСИОЦИ | ВРЕМЕ РЕАЛИЗАЦИЈЕ |
3.1. Задатак Прилагођавање захтева, метода , техника, наставних средстава и материјала могућностима ученика |
Похађање семинара са тематиком планирање исхода у односу на могућности ученика | управа школе, наставници |
Током школске 2021/2022. године |
Препознавање могућности ученика у одељењу |
наставници и учитељи | Током школске године | |
Примењивање различитих метода и техника рада на часу које су у складу са различитим могућностима ученика |
Наставници и учитељи | Током године | |
Похађање онлајн семинара на тему дигиталних компетенција наставника | Управа школе, наставници, учитељи | Током године | |
Наставник примењује различита наставна средства и наставне материјале која код ученика развијају њихове потенцијале |
Наставници и учитељи | Током године | |
3.2. Задатак Подстицање наставника за примену вредновања разноврснијих активности ученика |
Упознавање и примена Правилника о оцењивању у делу шта се све вреднује приликом оцењивања ученика | Секретар и педагог | На почетку сваке школске године током трајања ШРП |
Стручно усавршавање наставника хоризонталном едукацијом са акцентом на поступке вредновања ученичког рада и постигнућа | Координатор тима за стручно усавршавање, педагог и директор | Током реализације ШРП | |
Давање потпуније и разумљивије повратне информације ученицима о њиховим постигнућима и коришћење тих резултата у даљем раду |
Коришћење резултата иницијалног тестирања у даљем планирању рада наставника и ученика | Наставници и педагог | На почетку сваке школске године |
Упућивање наставника да оцењују у односу на исходе и стандарде постигнућа и давање такве информације ученику | Стручна већа, педагог и директор школе | Током школске 2021/2022. | |
Обучавање ученика како да процењују сопствени напредак у учењу | Наставници и одељењске старешине | Током школске 2021/2022 | |
|
Наставник користе у раду са ученицима којима је потребна додатна подршка, примере из свакодневног живота, уче ученике наставним садржајима и измештају поједине часове из учионице у реално окружење | Стручна већа, педагог, ИОП тим | Током школске године |
ЕВАЛУАЦИЈА области - НАСТАВА И УЧЕЊЕ |
||||
ПРОЈЕКТНА АКТИВНОСТ |
КРИТЕРИЈУМ УСПЕХА | ИНСТРУМЕНТИ ЕВАЛУАЦИЈЕ | НОСИОЦИ | ВРЕМЕ РЕАЛИЗАЦИЈЕ |
3.1. Задатак Прилагођавање захтева, метода , техника, наставних средстава и материјала могућностима ученика |
80% Наставника је обучено да испланира исходе у односу на могућности ученика | Увид у педагошку евиденцију | Наставници, педагог, координатор Тима за стручно усавршавање | Друго полугодиште 2021/2022. године |
80% наставника препознаје могућности ученика у одељењу |
Педагошка евиденција |
наставници и учитељи | Септембар 2021., новембар 2021., фебруар 2022., јун 2022. | |
75% наставника примењује различите методе и технике рада на часу које су у складу са различитим могућностима ученика |
Дневне припреме наставника, евалуационе листе педагошко инструктивног надзора | Наставници и учитељи, педагог и директор школе | На крају школске 2021/2022. године | |
75% наставника примењује различита наставна средства и наставне материјале која код ученика развијају њихове потенцијале |
Дневне припреме наставника, евалуационе листе педагошко инструктивног надзора | Наставници и учитељи, педагог и директор школе | На крају школске 2021/2022. године | |
3.2. Задатак Подстицање наставника за примену вредновања разноврснијих активности ученика |
Наставници познају и примењују Правилник о оцењивању и шта се све вреднује приликом оцењивања ученика | Увид у продукте часа, увид у предагошку евиденцију, дневне припреме и листе педагошко инструктивног надзора | Наставници и учитељи, педагог и директор школе | Током школске 2021/2022. године |
50% наставника су путем хоризонталне едукације побољшали своје вештине за вредновање ученичког рада и постигнућа | евиденција | Координатор тима за стручно усавршавање, педагог и директор | Током школске 2021/2022. године | |
Наставници су стекли обимнија знања о различитим поступцима вредновања напредовања ученика, путем семинара и примењују их. | Дневне припреме наставника и евалуационе листе | Координатор Тима за стручно усавршавање, педагог и директор | Током школске 2021/2022. године | |
Давање потпуније и разумљивије повратне информације ученицима о њиховим постигнућима и коришћење тих резултата у даљем раду |
50% ученика и 80% наставника користе резултате иницијалног тестирања у планирању свог даљег рада. | Месечни оперативни планови наставника, анализа постигнућа ученика и савет за даљи рад у есДневнику | Наставници и педагог | Септембар 2021. године |
80% наставника оцењује у односу на исходе и стандарде постигнућа и даје такве информације ученику | Евиденција у есДневнику | Стручна већа, педагог и директор школе | полугодишње | |
60% ученика обучено како да процењује сопствени напредак у учењу | Анкета за ученике | Наставници, одељењске старешине и педагог | Јун 2022. године | |
|
75% наставника користи у раду са ученицима којима је потребна додатна подршка, примере из свакодневног живота, уче ученике наставним садржајима и измештају поједине часове из учионице у реално окружење | Педагошка евиденција наставника, евалуационе листе педагошко-инструктивног надзора | Наставници | Током године 2021/2022. |
|
|||
ПРОЈЕКТНА АКТИВНОСТ |
АКТИВНОСТ | НОСИОЦИ | ВРЕМЕ РЕАЛИЗАЦИЈЕ |
4.1. Задатак Постизање задатих параметара из српског језика и матетатике за сва три нивоа стандарда постигнућа |
Одржати већи број часова припремне наставе од досадашњег одвојено у оба одељења; |
Током другог полугодишта и две недеље припремне наставе након завршетка редовне наставе | Предметни наставници |
У оквиру припремне наставе појачати диференциран рад и припремање ученика из свих предмета, решавајући задатке са сва три нивоа стандарда, |
Током другог полугодишта и две недеље припремне наставе након завршетка редовне наставе | Предметни наставници, педагог | |
Побољшати и редовно ажурирати евиденцију наставника о праћењу остваривања образовних стандарда |
Током другог полугодишта и две недеље припремне наставе након завршетка редовне наставе | Предметни наставници | |
Обезбедити бољу повратну информацију о залагању ученика и нивоима њиховог знања ученицима, родитељима и наставницима |
Током другог полугодишта и две недеље припремне наставе након завршетка редовне наставе | Предметни наставници, одељењске старешине и стручни сарадник | |
Обезбедити контролу присутности ученика тим часовима и сарадњу са родитељима, како би се обезбедило 100% присуства |
Током другог полугодишта и две недеље припремне наставе након завршетка редовне наставе | Предметни наставници и одељењске старешине | |
4.2. Задатак Достизање републичког просека на комбинованом тесту |
Упознавање и примена Правилника о оцењивању у делу шта се све вреднује приликом оцењивања ученика | Секретар и педагог | На почетку школске године 2021/2022. |
Стручно усавршавање наставника хоризонталном едукацијом са акцентом на поступке вредновања ученичког рада и постигнућа | Координатор тима за стручно усавршавање, педагог и директор | Током школске 2021/2022. године | |
4.3. Задатак Постизање очекиваних резултата на завршном испиту у односу на индивидуалне циљеве за ученике који добијају додатну образовну подршку |
Снимање постојећег стања везаних за ученике који иду по одређеној врсти индивидуалног образовног плана и осмишљавања детаљних корака активности |
Током другог полугодишта | ИОП тимови |
Коришћење кварталног вредновања постигнутих исхода за појединог ученика у припремању плана активности припремне наставе за поједине ученике | Током другог полугодишта | ИОП тимови | |
Осмишљавање задатака за полагање завршног испита у складу са способностима ученика и постигнутим исходима ученика |
Током другог полугодишта | ИОП тимови |
ЕВАЛУАЦИЈА области - ОБРАЗОВНА ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА |
||||
ПРОЈЕКТНА АКТИВНОСТ |
КРИТЕРИЈУМ УСПЕХА | ИНСТРУМЕНТИ ЕВАЛУАЦИЈЕ | НОСИОЦИ | ВРЕМЕ РЕАЛИЗАЦИЈЕ |
4.1.1. Задатак Постизање задатих параметара из српског језика и матетатике за сва три нивоа стандарда постигнућа |
Наставници одржавају часове припремне наставе одвојено за оба одељења | Увид у педагошку евиденцију | Наставници, педагог, | Друго полугодиште 2021/2022. године |
80% наставника препознаје могућности ученика у одељењу и чешће користи диференцирани рад за припремање ученика из свих предмета на сва три нивоа стандарда |
Педагошка евиденција |
наставници | Друго полугодиште 2020/2021., а посебно последње две седмице које су планиране само за припремну наставу осмог разреда | |
75% наставника редовно прати, ажурира евиденцију о остваривању образовних стандарда |
Дневне припреме наставника, евалуационе листе о постигнутим образовним стандардима | Наставници и наставници | Током школске 2021/2022. године | |
Поред увида у есДневник који ће бити од ове школске године омогућен, наставници чешће износе своја запажања о раду ученикаи нивоима њиховог знања ученицима, родитељима и осталим наставницима |
Број евидентираних индивидуалних контаката са родитељима, као и број евидентираних разговора са ученицима | Наставници | Током школске 2021/2022. године | |
Наставници евидентирају обавезно присуство свих ученика осмог разреда припремној настави и обавештавају одељењске старешине и родитеље о присуству ученика | Евиденција присуства ученика и број обављених индивидуалних контаката због преноса информација | Наставници и одељењске старешине | Током трајања припремне наставе | |
4.2.1. Задатак Достизање републичког просека на комбинованом тесту |
Наставници познају и примењују Правилник о оцењивању и шта се све вреднује приликом оцењивања ученика | Увид у продукте часа, увид у предагошку евиденцију, дневне припреме и листе педагошко инструктивног надзора | Наставници и учитељи, педагог и директор школе | Током школске 2021/2022. године |
50% наставника су путем хоризонталне едукације побољшали своје вештине за вредновање ученичког рада и постигнућа | евиденција | Координатор тима за стручно усавршавање, педагог и директор | Током школске 2021/2022. године | |
4.3.1. Задатак Постизање очекиваних резултата на завршном испиту у односу на индивидуалне циљеве за ученике који добијају додатну образовну подршку |
50% ученика и 80% наставника користе резултате иницијалног тестирања у планирању свог даљег рада. | Месечни оперативни планови наставника, анализа постигнућа ученика и савет за даљи рад у есДневнику | Наставници и педагог | Септембар 2021. године |
80% наставника оцењује у односу на исходе и стандарде постигнућа и даје такве информације ученику | Евиденција у есДневнику | Стручна већа, педагог и директор школе | полугодишње | |
60% ученика обучено како да процењује сопствени напредак у учењу | Анкета за ученике | Наставници, одељењске старешине и педагог | Јун 2022. године |
На основу чл. 57.став 1, тачка 2) Закона о основама система образовања и васпитања ( „Службени гласник РС“ број 72/2009, 52/2011 и 55/2013, 35/2015-аутентично тумачење, 68/15 и 62/2016- одлука УС), Школски одбор ОШ „Вук Караџић“ у Бачу, на седници одржаној 15. септембра 2021.године, једногласно, донео је:
ОДЛУКУ
Доноси се
АКЦИОНИ ПЛАН ШКОЛСКОГ РАЗВОЈНОГ ПЛАНА
ОШ „Вук Караџић“, Бач
ЗА ШКОЛСКУ 2021/2022. ГОДИНУ
У Бачу, 15.09.2021. Председник школског одбора
_______________________