ERASMUS+
Следећи линк вас води до фејсбук групе која прати сва дешавања везана за Ерасмус пројекат наше школе:
https://www.facebook.com/groups/518038240183191
РАСПОРЕД ЗВОЊЕЊА
КАЛЕНДАР РАДА
ИНФОРМАТОР О РАДУ ШКОЛЕ
РАСПОРЕДИ ЧАСОВА
ШКОЛСКЕ НОВИНЕ
Контакт
Школска 1
21420 Бач
Телефони:
Секретар:021/6071-207
Директор:021/6071-224; 064/8511901
E-mail:
Фејсбук страница:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009980982661
Претрага
Администрација
Продужени боравак
План рада у продуженом боравку
После редовне наставе организује се продужени боравак у школи за ученике првог и другог разреда основне школе. Боравак и рад према таквом облику организује се од 11 сати до 15,30 сати, а по потреби и дуже. Учитељи који раде у редовној настави свакодневно се договарају и усклађују своје активности са учитељима из продуженог боравка. Време за договарање и усклађивање активности не би смело бити краће од пола сата недељно.Стручни тим сачињавају и учитељи веронауке и страног језика и они се укључују у заједничко планирање активности. У циљу упознавања деце, као и решавања педагошких ситуација учитељи из продуженог боравка су упућени на непрекидну сарадњу са педагогом и психологом .Учитељи који раде у продуженом боравку са осталим учитељима делују јединствено, сараднички, синхронизовано, свеобухватно и интегрисано са читавим разредним процесом. Заједно сарађују с родитељима, одржавају родитељске састанке и појединачне индивидуалне разговоре с родитељима.
Дневни режим рада у продуженом боравку:
За ученике који су на настави пре подне:
7:30 - 11:00(12: 50) Редовна настава
11:00 (12:50) – 12:00 Пријем ученика у боравак и слободно време
12:00-12:30 Ручак
13:30 - 14:30 Самостални рад , израда домаћег задатка , вежбање
14:30 – 15:30 Слободне активности и одлазак кући
ПЛАН РАДА НАСТАВНИКА У ПРОДУЖЕНОМ БОРАВКУ
Циљеви и задаци у продуженом боравку
Циљеви програма продуженог боравка
Циљеви реализације садржаја у продуженом боравку у складу су с општим циљевима основног образовања:
- Омогућити детету пун живот и открити његове/њене пуне потенцијале као јединствене особе;
- Омогућити детету његов/њен развој као социјалног бића кроз живот и сарадњу с осталима како би допринела/о друштву;
- Припремити дете за даље образовање и целоживотно учење (учити како учити).
Општи циљеви рада у продуженом боравку
- Друштвеност
- Емоционалност
- Стваралаштво
- Рад-сазнање
- Сарадња са родитељима
Емоционалност: неопходно је дозволити деци да слободно изражавају своје емоције. Негативне емоције кроз адекватну комуникацију, игру или музику, преусмеравати у позитивном смислу. Прелазак са ваншколских активности на школске, може се ублажити песмом, игром или цртањем. Почетна неприлагођеност школи може се превазићи контактом са родитељимаи и у сарадњи са педагогом и психологом. Циљ је да се деца ослободе умора, тензије и да формирају позитиван став према продуженом боравку.
Стваралаштво: важно је неговати и подстицати креативност сваког детета. Различите активности и садржаји рада ће омогућити да свако дете покаже индивидуалне склоности ка одређеним садржајима. Радовима деце треба поклонити посебну пажњу и излагати их у просторијама боравка као и на организованим изложбама.
Рад-сазнање: циљ је усмерити ученике на различите облике стицања информација: читање, гледање ТВ емисија, рад на компјутеру како би се реализовала идеја како је кроз игру могуће учити.
Сарадња са родитељима: ради што бољег праћења и усмеравања ученика, неопходна је стална сарадња са родитељима.
Задаци продуженог боравка
• Потпун и хармоничан развој детета,
• подизање нивоа заштите и бриге о ученицима млађих разреда,
• развијање радних навика код ученика,
• унапређивање и развијање социјално - емоционалног развоја деце,
• подизање нивоа комуникације и заинтересованости ученика за процес учења,
• неговање и развијање стваралачких активности,
• развијање креативности и естетског укуса кроз цртање, сликање, слушање музике,певање и музичку културу,
• подизање нивоа васпитне улоге школе кроз активности у продуженом боравку,
• подизање нивоа здравствене културе и културе спорта,
• већи степен повезаности градива које се реализује на часовима редовне наставе и тематско планирање активности,
• већи степен учешћа ученика у ваннаставним активностима,
• развијање хуманијег односа ученика према непосредном окружењу,
• важност истицања индивидуалних различитости (свако дете је јединствено, омогућава му се развој свих потенцијала),
• фокусирање на учење (истиче се важност онога шта дете учи и процеса којим усваја знања),
• измена многобројних приступа учењу,
• ученик се настоји оспособити за самостално учење,
• истиче се радост учења и подстиче мотивисаност за учење,
• освестити важност учења заснованог на окружењу,
• писменост (језичка и математичка),
• развој осећаја за лични идентитет,
• развијање духовне димензије живота и модерног живљења,
• плурализам, поштовање различитости и важност толеранције.
Специфични циљеви
• Функционисање образовања у односу на једнакост и коректност приступа у образовању,
• партнерство у образовању,
• улога технологије у образовању,
• брига о деци с посебним потребама,
• темељна улога образовања у раном детињству,
• олакшавање прелаза из нижих у више разреде основног образовања,
• улога рада у продуженом боравку у постављању узорка за доживотно учење.
Кључна подручја развоја
- Хармоничан развој тела и духа;
- Лакоћа процеса социјализације и комуникације;
- Утемељење основа језичне комуникације;
- Утемељење основа математичке, логичке и технолошке писмености;
- Културно-уметничко подручје развоја;
- Игре, спорт и рекреација;
- Активности према одабиру школе;
Начини организације и облици рада
- Индивидуални приступ,
- интегрисано учење и подучавање,
- мултидисциплинарни приступ (информацијско-комуникацијске технологије),
- тимско и сарадничко учење,
- истраживачка настава,
- искуствено учење,
- проблемска настава,
- пројектна настава,
- учење кроз игру, праксу, учење за живот,
- факултативни програми (језици, спортске активности),
- ваннаставне активности.
Методе и технике
- Дијалошка метода;
- Истраживачка метода;
- Анализа;
- Синтеза;
- Драматизација;
- Постер техника;
- Квиз;
- Игре улога;
- Мозгалица.
Остваривање циљева и развој кључних подручја
најуспешније ће се осликати усмеравањем рада на садржаје, теме, кључне појмове и образовна постигнућа која су прописана Наставним планом и програмом за одређени разред, а у делу времена предвиђеном за васпитно - образовни рад, понављање научених садржаја, увежбавање и примену наученог, те израду осталих задатака.
Слободне активности
подразумевају учитељеву слободу креирања, смисао за стваралаштво, а уједно су и успешан подстицај за ангажовање ученика за рад ван редовне наставе. Садржаје ће реализовати учитељ у продуженом боравку у договору с учитељем који ради у преподневној настави, па је изузетно важно све активности планирати како би се постигла кохерентност међу одабраним садржајима и усклађеност рада међу учитељима. Време предвиђено за реализацију осталих подручја треба реализовати у складу с претходно наведеним циљевима рада у продуженом боравку, имајући увек на уму узраст и могућности детета.
Креативност, иновативност и учитељска умешност максимално ће доћи до изражаја при одабиру игара, литературе, културних садржаја као и садржаја којима ће реализовати захтеве за развој социјалних, комуникацијских и радно-техничких компетенција. Посебну пажњу треба посветити целокупном развоју детета (холистички приступ), у здраву, самосталну, радно оспособљену јединку која ће у будућности својим знањем, развијеним животним вештинама и ставовима допринети развоју друштва.
Садржај продуженог боравка
Слободне активности
• Припреме одељењских приредби,
• Одељењска такмичења (квизови),
• Тематска израда радова и уређење паноа,
• Слушање музике за децу (вокално инструментална композиција, кратка инструментална композиција и музичка прича).
Рекреативне активности
• Излети, шетње у оквиру места,
• Посета школским приредбама.
Обележавање значајних датума и догађаја
• Обележавање значајних датума и догађаја,
• Прославе рођендана.
Слободно време
Организоване игре у школском дворишту (игре са природним облицима кретања, елементарне игре, игре с реквизитима, игре на снегу),
Слободне игре,
Игре у учионици (друштвене, едукативне, музичке, језичке),
Самостално читање дечје литературе и штампе.
Самосталан рад ученика-часови учења
• Обрада домаћих задатака,
• Увежбавање и утврђивање садржаја програма (српски језик, математика),
• Довршавање ликовних радова,
• Утврђивање учених песама из садржаја наставног предмета, музичка култура.
ДИДАКТИЧКО-МЕТОДИЧКЕ СМЕРНИЦЕ
У складу са циљевима и задацима које желимо да остваримо и са развојним могућностима ученика, препоручује се комбиновање стратегија, метода и облика рада како би се детету омогућило да на лак и безбрижан начин увежбава програмом предвиђене садржаје те максимално опуштено проводи своје слободно време. Школа мора постати учеников други дом, са свим особинама пријатног и пријатељског окружења.
Важна педагошки принципи учења темеље се на томе да је:
- мотивациони фактор дечијег учења његова радозналост
- да дете буде активно у процесу учења
- постојеће дечје знање и искуство основа је учења
- дечије тренутно окружење осигурава контекст учења
- у центру процеса учења је језик
- дете треба учити вођен активностима и методама откривања
- дужни да упутимо дете у естетску димензију учења
- социјална и емоционална димензија важан је фактор учења
Начини организације и облици рада:
- курикуларни приступ (уместо предметно-сатног)
- интегрисано учење и поучавање
- мултидисциплинарни приступ
- тимско и сарадничко учење
- истраживачка настава
- искуствено учење
- проблемска настава
- пројектна настава
- учење кроз игру, праксу, учење за живот
- факултативни програми (спортске активности)
- ванучионична и теренска настава
- ваннаставне активности
УСЛОВИ ЗА ИЗВОЂЕЊЕ ПРОГРАМА (ИМПЛЕМЕНТАЦИЈА)
Програм рада у продуженом боравку реализује се у свим расположивим просторијама у школи, укључујући и спортску салу и школско двориште.
Наставни процес одвија се у учионици, а програм рада продуженог боравка се остварује у просторијама које су прилагођене и опремљене искључиво за остваривање рада продуженог боравка.
Током боравка у школи ученици могу да ужинају. Како би се ученицима омогућило, а учитељима олакшало усвајање правила понашања за време ужине, терпезарија је естетски уређена и прикладно опремљена.
Просторија у којима ће ученици проводити већи део дана су светле, довољно велике, опремљени аудио-визуалном опремом и дидактичким помагалима .
Усвајање хигијенских навика захтева довољну количину сапуна и папира као и умиваоник за прање руку (који је одвојен од санитарног чвора).
ГОДИШЊИ ПЛАН ПРАТЕЋИХ АКТИВНОСТИ ПО ПОДРУЧЈИМА (ОКВИРНИ КУРИКУЛУМ)
Пратеће активности се реализују у периоду слободних активности и слободног времена.
Пратеће активности су тематски подељене у пет група:
1. Језичко комуникацијска : рад на усавршавању вербалне вештине и проширивању вокабулара; циљани развој менталних способности; утемељење вештина за самоучење и самоедукацију.Уз постизање вештине прецизног и течног писања и читања, од ученика првог и другог разреда захтева се развијање вештине интерпретативних, критичких и креативних читатељских вештина и изражајног читања и рецитовања.
Учење писаних слова први је корак у учењу упорабе писаног језика. Аутоматском писању претходи учење облика и спајања слова. Ученици морају бити оспособљени да довољно брзо пишу како би писање користили као алат.
Захтев развијања лепог рукописа, економичне и уредне организације текста и упорабе стандардних и уредних слова не спречава индивидуалне особине рукописа. Ученици морају да науче како да пишу без изостављања, замене или испуштања слова.
2. Математичко логичка активности креативног, јасног и логичног решавања проблема; откривање, ређање, класификовање, генерализовање, скицирање, рачунање и мерење; примена математичких знања у различитим концептима; упораба речи, бројева, симбола, табела и модела за објашњење математичких законитости; коришћење пригодног математичког записа, математичке и остале терминологије везане уз природне науке; решавање проблема вербалним и симболичким делатностима; упораба информацијско комуникацијских технологија; увежбавање и развој радно-практично-техничких вештина.
3. Социјализација, однос према себи, здрављу,околини и радним обавезама је област која обухвата учење о социјалним и културним тековинама, историјским и научним чињеницама, о екологији и екосистему наше планете, али и даље. Учимо о пожељним и непожељним облицима понашања, о односима са собом и окружењем, о начинима комуникације, о традицији и модернизацији, о обевезама које носи наше присуство на планети и последицама неодговорног понашања итд. Исто тако, учимо основе лепог понашања, правима, обавезама, емоцијама...
4. Културно уметничка активност повезивање емотивне и моралне са естетском сфером живота и рада кроз позоришне и филске (тв) представе; читање поезије и прозе и експериментисање у интерпретацијама; упознавање с класичном и прикладном литературом; креативно изражавање кроз креирање ликовно-вајарских радова.
5. Игре, спорт и рекреација је активност проистекла из потребе деце за игром и рекреацијом. Игре доприносе њиховом идивидуалном моторичком развоју, развоју другарства и начина комуникације. задовољавање потреба за кретањем; игре опонашања, дечје игре из народне традиције, импровизовање игара у самосталној режији, поправљање координације покрета, групно импровизовање игара пропраћено ритмом, покретом и мимиком; елементарне игре, групне игре, спортске игре, такмичарске игре итд.
АКТИВНОСТИ
Активности у оквиру ликовне културе
- Сликање на тему омиљене играчке, природа у различитим годишњим добима, моја породица, моји другари, слободне теме.
- Прављење скулптура од јесењих плодова.
- Шта се крије на цртежу – ликовне игре.
- Припремне активности за Дан школе.
- Прављење украса за јелку и новогодишњих честитки.
- Сликање Снешка Белића и игара на снегу.
- Прављење поклона за Дан Заљубљених.
- Израда честитки за 8. март.
- Уређење учионице.
- Вежбе дисања.
- Испитивање могућности гласа.
- Изговарање брзалица – темпо говора.
- Употреба драмске паузе.
- Вежбе замишљања боје и осећања, мириса и укуса, авантура.
- Креативно писање.
- Вежбе причања: ко, где, када, зашто.
- Вежбе пантомиме.
- Показивање њмоција: страх, бес, љубав, туга, изненађење.
- Вежбе меморије и памћења детаља.
- Игра реч по реч.
- Рецитовање, препричавање, гласно читање, настављање започете приче.
- Представљање сценских активности јавним наступом.
- Слушање дечјих песама.
- Певање дечјих песама.
- Музичке игре.
- Подражавање звукова из природе.
- Препознавање мелодија.
- Певање песама о јесени.
- Слушање музике.
- Доживљај музике кроз покрет.
- Песме са темом другарства.
- Слушање и певање песама о Новој години и зими.
- Драматизација научених песама.
- Бројалице.
- Звук, ритам, мелодија.
- Забавне игре.
- Гледање телевизије.
- Развијање маште.
- Квизови знања.
- Лавиринт.
- Читање занимљивости.
- Игре пантомиме.
- Забавне игре.
- Прављење музичких инструмената и новогодишњих украса.
- Радионица поводом Дана заљубљених.
- Радионица поводом Дана школе.
- Састављање слагалица.
- Колективне радионице у школском дворишту.
- Развијање маште код ученика применом сценских игара.
- Колективне игре лоптом у школском дворишту.
- Дечје игре по избору ученика.
- Игре са реквизитима и весела такмичења.
- Игре на снегу.
- Игре уз музику.
- Игре у затвореном простору.
- Шетња по парку.
- Такмичења међу групама
- Индивидуална такмичења.
Задаци | Време реализације | Активности | Носиоци |
§ Развијање љубави и интересовања за школу § Упознавање другова и неговање другарства § Развијање ученичких способности опажања ипосматрања § Оспособљавање ученика закоришћењегеометријскогприбора § Оспособљавање ученика заживот и рад у колективу § Развијање маштовитости и креативности код ученика § Развијање такмичарског духа § Стицање навике благовременог, тачног и уредногизвршавања домаћих задатака § Неговање правилниххигијенских навика |
СЕПТЕМБАР |
Упознавање са ученицима § Договор о раду и правилима понашања у продуженом боравку § Упознавање школске околине § Израда домаћих задатака и вежбање § Игре по избору ученика § Ликовне радионице § Музичке активности § Активности у школском дворишту § Правила понашања у трпезарији § Моја школа § Стекао/ла сам новог друга/ другарицу § Летња разгледница- ликовни радови § Бонтон- Од куће до школе § Шта волим и шта умем § Елементарне игре за социјализацију § Вежбе обликовања |
Учитељице, запослени у школи |
Задаци | Време реализације | Активности | Носиоци |
Увежбавање писања слова · Богаћење речника новим речима и развијање осећаја за реченицу · Упућивање на правилну артикулацију гласова · Богаћење речника новим речима и развијање осећаја за · реченицу · Развијање смисла за тачност и естетски доживљај · Развијање свести и навика о чувању здравља · Развијање колективног духа и осећаја за групни рад · Развијање и неговање љубави према музици · Неговање хигијенских навика · Развијање љубави према животињама |
ОКТОБАР |
Израда домаћих задатака и провера тачности · Учествовање у активностима у оквиру „Дечије недеље“ · Стваралачке игре,ликовне активности · Друштвене игре · ТВ емисије · Сакупљање лишћа,плодова · Обележавање Међунардног дана заштите животиња · Угрожене животиње- текст и слика · Ужина за птице · Октобар-месец здраве исхране · Радионица- изражавање сопствених осећања · Слушање и читање бајки · Обележавање Светског дана пешачења- шетња парком · Бонтон- у библиотеци · С децом око света · Вежбе обликовања · Полигон препрека · Поставка тематског паноа „Јесен“ |
Учитељице |
Задаци | Време реализације | Активности | Носиоци |
Увежбавање читања и писања · Богаћење речника новим речима · Развијање перцепције,пажње, мишљења и закључивања · Развијање уредности, тачности, маште,процене свог и туђег рада · Оспособњавање за правилно коришћење основнихрачунских операција · Оспособљавање за практичан рад · Развијање ликовних доживљаја · Развијање колективног духа |
НОВЕМБАР |
Израда домаћих задатака и провера тачности · Продубљивање садржаја (српски језик, математика,свет око нас) · Вукова недеља (упознавање са животом и радом Вука Караџића) · Пратимо како се природа мења · Скупљање лишћа и плодова- колаж · Јесењи плодови · Прелиставање дечје штампе · Од старих, нове ствари- израда играчака · Припрема и реализација изложбе дечјих рукотворина · Радионица- развијање вештине ненасилне комуникације · Конструктивно решавање конфликата · Бонтон- у позоришту · Драматизација текста · С децом око света |
Учитељице |
Задаци | Време реализације | Активности | Носиоци |
§ Увежбавање правилног писања и изражајног читања · Оспособљавање за примену стечених знања · Неговање уредности, тачности, упорности, радних навика · Богаћење речника · Развијање маште и стваралаштава · Развијање креативности и међусобне сарадње · Развијање осећаја за ритам и координацију покрета · Неговање љубави према зимским чаролијама · Развијање физичкеспретности ученика · Неговање правилних хигијенских навика |
ДЕЦЕМБАР |
Израда домаћих задатака и провера тачности · Утврђивање и продубљивање садржаја (српски језик, математика, свет око нас) · Колико поштујемо донета правиламењамо стара,доносимо нова · Богаћење речника · Много речи, једна песма · Обележавање Међународног дана људских права „Живи слободно и сигурно‟ · Права и обавезе деце · Права деце са посебним потребама · Дошла нам је зима- цртање по снегу · Израда новогодишњих честитки и украса · Писма Деда Мразу · Израда паноа („У сусрет Новој годиниНовогодишњи пано жеља) Новогодишња журка · С децом око света · Игре на снегу |
Учитељице |
Задаци | Време реализације | Активности | Носиоци |
Увежбавање правилног писања и изражајног читања · Неговање уредности, тачности, упорности, раднихнавика · Богаћење речника – вежбе у усменом изражавању:причање, описивање, препричавање · Неговање групног облика рада · Учествовање уорганизовањууметничких активности · Подстицање и развој креативности · Унапређивање навика значајних за очување здравља |
ЈАНУАР |
· Израда домаћих задатака и провера тачности · Говорна вежба (Доживљај са зимског распуста) · Игре на снегу (правимо фигуре од снега, Снешко Белић, Ледени град) · Свети Сава, школска слава · Упознавање са ликом и делом Светог Саве · Драматизација текстова о Светом Сави · Цртање портрета Светог Саве · Уређење паноа (игре на снегу, Свети Сава) · С децом око света · Вежбе обликовања · Штафетне игре са препрекама · Занимљивости из дечије енциклопедије |
Учитељице |
Задаци |
Време реализације | Активности | Носиоци |
Развијање правилног и лепог изражавања · Неговање изражајног читања · Неговање другарства · Даљи развој физичких способности · Развој критичког мишљења · Неговање хигијенских навика |
ФЕБРУАР |
· Израда домаћих задатака и провера тачности · Говорна вежба (И речи се друже – наоснову приче по сликама) · Доврши започету причу · Промени крај познате приче · Упознајемо нашу традицију · Прављење нових предмета од рециклираног материјала · Играчке некада- прављење крпењача и лутки од варјаче · За мене је љубав... – пано · Квиз „Употреби кликере‟ · Читање дечјих енциклопедија · С децом око света · Вежбе за равна стопала · Елементи кошарке |
Учитељице |
Задаци | Време реализације | Активности | Носиоци |
o Развијање математичке писмености o Развијање ученичких способности o посматрања иопажања, логичког, стваралачког и апстрактног мишљења o Неговање математичке радозналости, радних,културних, етичких и естетских навика o Рад на оспособљености затимски рад o Неговање изражајног читања и рецитовања o Развијање итакмичарког духа o Неговање хигијенскихнавика o Развијање фине моторике |
МАРТ |
o Израда домаћих задатака и провера тачности o Продубљивање садржаја (српски језик, математика, свет око нас) o Обележавање Дана жена o Мама, бако... волим те- изложба радова o Писање и читање најлепших порука Пролеће (пролећно небо, пролећно дрво, пролећно цвеће и пролећне игре)- спајамо у слику,пано o Обележавање Светског дана шума и воде o Изложба радова „Вода је живот‟ o Бонтон- у природи o Уређење тематског паноа „Пролеће“ o С децом око света o Уређење паноа (Осми март Дан жена) o Трчање право, кривудаво, око препрека o Елементи одбојке |
Учитељице |
Задаци | Време реализације | Активности | Носиоци |
· Оспособљавање за правилну примену садржаја · Неговање изражајности при читању и рецитовању · Развијање осећаја за склапање боја · Развијање креативности и стваралаштва · Развијање координације покрета уз музику · Развијање осећаја за колективни рад |
АПРИЛ |
· Израда домаћих задатака и провера тачности,утврђивање и повезивање садржаја – корелацијаизмеђу наставних предмета · Продубљивање садржаја (српски језик, математика, свет око нас) · Слободне активности: · Креативан рад (прављење корпица за јаја, украшавање васкскршњих јаја), · Читање текстова по избору ученика,изражајно рецитовање, · Здраво, како сте? Како ваше биљке и животиње? · Чувамо природу и природа ће чувати нас, · Обележавање Дана планете Земље · Слушање музике и играње народних игара, · Уређење паноа за Васкрс · Друштвене игре · Спортске активности у дворишту или у сали |
Учитељице |
Задаци | Време реализације | Активности | Носиоци |
§ Правилна примена стечених знања § Увежбавање читања са разумевањем § Подстицање на слободно причање према узорку из књижевног дела § Развијање способности изражајног казивања текстова, § Стицање навика и оспособљавање ученика за коришћење различитих извора знања § Развијање такмичарског духа § Поштовање правила игре и поседовање спортске културе, § Неговање навике очувањаживотне средине § Упознавање знаменитости и лепоте места и околине истварање навике за њихово чување и унапређивање |
МАЈ |
§ Израда домаћих задатака и провера тачности § Утврђивање наставних садржаја § Обележавање Дана Сунца Сунце као извор живота Правимо хербаријум Потрага за благом § Обележавање Светског дана Црвеног крста § Помогао/ла сам у невољи Обележавање Светског дана породице Моја породица и ја Радионица- дете, родитељ и наставник Прављење изложбе заједничких радова Читамо о далеким земљама Моје необично путовање § Обележавање Међународног дана биодиверзитета § Занимљивости из дечије штампе § Слободне игре у дворишту § Прескакање вијаче, игре са вијачом § Елементи рукомета |
Учитељице |
Задаци |
Време реализације | Активности | Носиоци |
Правилна примена стечених знања · Неговање изражајности у читању и рецитовању · Неговање осећаја за поштовање и уважавање туђегмишљења · Развијање склоности према лепом у природи и задоживљавање лепоте природе · Неговање такмичарског духа · Неговање навике учествовања у тимском раду · Неговање хигијенских навика |
ЈУН |
Израда домаћих задатака и провера тачности · Утврђивање наставних садржаја · Омиљене игре ове школске године „Шта знаш о природи‟ - квиз · Ја имам таленат „Мали математичари‟- квиз · С децом око света · Између две ватре- турнир Игре по избору ученика · Друштвене игре · Препоручујемо да прочитате · Весело дружење поводом краја школске године |
Учитељице |